C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

tisdag 20 januari 2009

Gratulationer!!


Hej alla vänner,

som ni vet har jag haft utlottning och nu är en vinnare dragen. Jag skrev allas namn på små lappar och fiskade upp en av de 20 som var med... Vinnaren är.... ingen mindre än:



Grattis söta Susanne!
Maila mig på lina@cestlavie.se så sänder jag dig chokladen å det snaraste :o)

Och för er som inte hade turen denna gång kan jag säga att jag har ett litet lyxigt lager med både Valrhonachokladkakor och te från Kusmi och The Colonial Tea Company i butiken, Välkommen!



Kram Lina

Påminner om att det knappt finns några nummer kvar av magasinet Jeanne d´Arc nu.
Skynda er ni som tänkt köpa det allra första numret!


4 kommentarer:

Brunkullan med Mosipperötter sa...

iiiihhhhhh:D Så skoj! Tack rara du!
Och choklad som är så gott:)
Tänk vilken tur jag har!!

Mailar dig bums:D
Kram Susanne

Nettan sa...

Grattis till Sussane =0)..
Kram Nettan

Tidsmästarinnan sa...

Men hallå! Hur har jag kunnat missa denna fina blogg och butik? Det kan jag inte förstå :-)
Måste kika mer...
Glada hälsningar
Susanne

Lottaspace sa...

Grattis till vinnaren!
Kram,Lotta