C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

söndag 11 januari 2009

(foto joanna henderson)
Idag , kanske, kommer bloggen C´est la vie haft mer än 15 000 besökare. Det är så himla roligt och jag kunde inte för mitt liv tro att det skulle bli så många. Redan! Detta ska jag fira mer er på något sätt, återkommer snart om det :o)
Tack alla ni som läser och förhoppningsvis får inspiration här. Och tack alla ni som har så vackra bloggar som jag följer regelbundet. Kram till er!

3 kommentarer:

My home is my Castle - by Kari sa...

Ja nå har du 15 000 lesere ;)
Gratulerer så mye..:)

Klem,Kari

N* sa...

GRATTIS! Men det är inte konstigt Lina, du har en fantastisk blogg ch webbutik- har tipsat alla jag känner!! =)
KRAM På dig

Nettan sa...

Grattis till dina 15.000 besökare !
Kram Nettan