C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

torsdag 1 januari 2009

(foto Anna Kern)

Ett helt Nytt År!
Den första januari 2009.
Solen skiner och vi har isigt kallt och vackert i
vår vintriga trädgård söder om Hufvudstaden. Vilken fin start va?


2008 började jag blogga och hade ingen aning om att det skulle bli så roligt. Även om det tar mycket tid så ångrar jag det inte. Och det är lika kul än att läsa alla era bloggar. Det är så roligt att kika in hos er andra på nätet och få inspiration och idéer - Tack!
2008 öppnade jag efter lång väntan och längtan min nätbutik C´est la vie Home. Det bästa jag gjort någonsin (förutom att träffa min man och få våra små barn förstås) och det ger mig sådan energi att vara egenföretagare.

Tack alla ni för alla era rara inlägg och tack alla ni som redan handlat hos mig.
Jag hoppas vi fortsätter höras och ses här på nätet för NI förgyller min dag!

Kram / Lina
Tillägg: För er som undrat, så ja, vi kommer ta hem fler produkter från Ernst (Skeppshult) samt fler flasköppnare! :o)

10 kommentarer:

StrandviksVillan sa...

Vill önska dig ett riktigt gott 2009 och gratulera till ditt egna företag. Bra gjort!!
Kram A-c

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Jag hoppas på några fina fynd i år.
Kram Lotta

Weißer Vintagezauber sa...

Hallo, suuuuper Blog.Tollste Fotos.Ein frohes und gesundes 2009Liebe Grüße aus Deutschland wünscht dir,Elke.

rosenskära sa...

Jag vill bara lämna ett spår, kikar ofta in här men mest i smyg. Du har drömvackra saker hos dig, riktigt handplockat.

Ett gott nytt år åt dig!

Lena

Vägen till Drömhuset sa...

gott nytt år gumman! vilket år du haft, modigt att öppna egen nätbutik! kul att det gått så bra :) ska hålla utkik i vår efter DAY, tycker de har klassiska saker som aldrig skulle tröttna på :)

stor nyårskram Sara

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Nu lägger jag dit din butikslogga på min blogg/four sesasons hoppas det är ok.
Kram Lotta

Vägen till Drömhuset sa...

hej gumman :) ja DAYs kläder är ju så fina, inreda.com har lite av deras klänningar.. ojoj vad mycket fint det finns..

hoppas du får en fin kväll du med.. jag bara njuter här hemma.. sitter och kollar nätbutiker samtidigt som ET går i bakgrunden (filmen alltså, haha)

stor kram sara

Vero sa...

Önskar dig ett lika fint 2009. Visst är det underbart att vara egen. Jag är det på "fritiden" så att säga... Det tar mer tid än man trodde, men värt varenda minut.

Ha en fin söndag!

Margareta sa...

God fortsättning på det nya året vännen!
Visst är det roligt att blogga. Tyvärr har jag haft en del förhinder när det gäller mitt eget bloggande, men desto mer inspirerande att följa andras, som den här. Lycka till med dörren, butiken ja ALLT, smått som stort.
Kramar Margareta

M.How sa...

Hoppas du har haft en härlig jul och nyår! Jag har hittat tillbaka till bloggvärlden efter en välbehövlig paus..men med en ny blogg :)

ta hand om dig, kram madde!