C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

fredag 9 januari 2009

(bild lånad av ny leverantör)
Hej kära vänner,
Åh om ni visste vilken skön dag vi haft söder om Stockholm idag. Sol och varmt. Snön har smält och det porlade i en liten bäck i trädgården. Jag och mina små sötisar samlade nedfallna grenar och la i en hög och krattade grusgångarna och sopade bort lite is och löv från verandan... Vårligt härligt. Men jag fyller snart år, och det slår aldrig fel. Det är av någon outgrundlig anledning ALLTID snö den dagen. Det är sant! Om inte dagen innan så snöar det banne mig på födelsedagen. hahaha.
Snart snart så kommer det nya varor från ett fantastiskt feminint märke i min butik!
Härliga dofter, välgörande för din hud i vackra vintage-förpackningar.
Har du råd att missa det? :o)
Följ min blogg med blogglovin. Länk upp till höger...
Ha en fin helg!
Kram / Lina

1 kommentar:

rosenskära sa...

Kan det vara Nougat London???

/Lena