C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

fredag 19 december 2008

Trevlig helg...

Krans av lite lite lingonris...
Med enris-krans och en sockertopp i zinkhink
önskar jag er alla söta bloggare en
riktigt skön och lång helg! Snart är julen här!
Ikväll ska det pysslas och bakas.
Och så ska jag hinna läsa era fina bloggar oxå.


Kram / Lina


11 kommentarer:

milly Garden sa...

Åh vilka vackra kransar du gjort.. jättefina!!

Det där med julklappar är inte så lätt..jag köper till min mamma pappa,bror,farbror,svärmor,svärfar,faster,farbror och två av barnens kusiner plus våra tre barn. Det blir en hel del klappar det men på något vis är det värt det!

Kram Marina

zinkbaljan sa...

Heej!
Jag älskar både lingonris och enris jag åxå! otroligt vackert!!
Ha en trevlig fjärde advent!!!
Kraaaam

Vägen till Drömhuset sa...

härliga bilder du bjuder på, du har det så fint hemma... är ofta inne på din butik, men har inte klickat hem nåt än.. är sugen att ladda upp med masion belle produkter, jag är en pedant ut i fingerspetsarna och dessutom en doftjunkie (älskar goda dofter hemma!!) så de produkterna skulle jag nog älska. om man skulle köpa en produkt ur hennes sortiment, vilken rekomenderar du??

stor kram sara

Vägen till Drömhuset sa...

halloj :) jag älskar ju att tvätta (måste vara nåt fel på mig) så jag måste nog prova sköljmedlet och tvättmedlet sen, kanel är ju en favorit!!

gripsholm finns här i stan på åsbys handelsträdgård, och jag kikar alltid på dem... så nästa gång jag sa investera i fina sängkläder blir det nog de lite mer gammaldagsa från gripsholm, gillar deras med ränder och knappar!! tror de har 2 st för 500 kr..bra pris tycker jag :)

ha en trevlig lördag :)

stor kram sara

Hem och Lycka sa...

Å så fina kransar! kram

Vägen till Drömhuset sa...

sängkläderna eller maison belle? är så trött nu att jag inte fattar ;)

stor krams sara

manon sa...

beau blog

manon
french

Lilla Blanka sa...

Hej!

Jättefint med lingonkransen och enriset!

Naturligt pynt är svårslaget, det är så himla mysigt nu till jul tycker jag!

Kram och GOD JUL!
Mia

Huset på kullen sa...

Vilken fin krans du har gjort.

Ha en trevlig kväll!

Kram Linda

syster doris sa...

Läste din kommentar hos Julia och tänkte att det där kunde varit jag som skrivit...om var man skall stoppa paketen o granen...Nu har jag paket o gran i varsin korg!
Julkram

Mimmi sa...

God jul! Hoppas du får en mysig jul med vänner, god mat och fina klappar! :)
Kram/ Mimmi