C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

tisdag 16 december 2008

REA REA i butiken!

Nu gör jag plats för vårens nya produkter som är på väg in i butiken.

Sänkt pris på nästan alla julsaker och en del andra produkter!
Skynda fynda nu innan jul.
Varor beställda innan den 18 dec bör komma fram till jul.
(gäller ej förskottsbetalningar samt beställningsvaror)
Det lägre priset gäller till den 3 januari eller tills lagret är slut.

Ha en fin vecka, kram Lina

Länk till butiken direkt: C´est la vie Home




Bilder från leverantör.




2 kommentarer:

My home is my Castle - by Kari sa...

WOW..
For en vakker nisse :))
Den skulle jeg gjerne hatt ;)

Klem,Kari

Fifi Flowers sa...

Lovely Christmas items! ENJOY the holiday season! Fifi