C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

onsdag 17 december 2008

Nytt i lager


Nu är det påfyllt av diverse Maison Belle
produkter för dem som väntat. :o)

Christmas Clean, är slut för i år,
men ni är många som köpt på er den för länge sedan.


Hoppas ni älskat den lika mycket som jag.


Det lär ju finnas dubbelt så många i lager nästa jul kan jag lova :o)
Vilken storsäljare!

Snart kommer en ljuvlig & vårlig
allrengöring i lager - håll utkik!
Den heter Maison Belle Spring såklart :o)


Ännu en glad nyhet, vi har änglavingar på väg in igen!
De tog slut så fort och nu har leverantören meddelat
att de kan sända fler. Storlekar 12 cm och 18 cm kommer.
De anländer i mellandagarna - och som flera av er skrivit,
de är ju så fina att man kan ha dem även andra
årstider än just vid jul!
Håller med, mina hänger framme på en spegel - alltid.


Missa inte REAn som pågår för fullt och jag
vill passa på att be om ursäkt för att den ena bifogade
länken till butiken inte fungerat (pga av ett litet komma-tecken)
i vårt Nyhetsbrev. Hoppas ni hittar in ändå! Klicka här så kommer du till butiken!
Och där kan du nu finna underbara boken JUL
från Jeanne d´Arc Living för bara 254 kr!!!

Ha en fin onsdag!

Kram / Lina

4 kommentarer:

My home is my Castle - by Kari sa...

Ja de englevingene er bare såå nydelige :)

Ha en fin dag
Klem,Kari

Två systrar sa...

Hej, vilken härlig blogg du har!! Har kikat ett par gånger nu!! :-) Vilken leverantör har ni på änglavingarna? Kram C&M

Hem och Lycka sa...

Å vad spännande med Maison Belle's spring! Har verkligen älskar juldoften!

kram

charm design sa...

Ønsker deg og din familie en riktig god jul.
Juleklem fra Heidi