C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 22 december 2008

Nya året snart här...

Hej på er!
Hoppas er helg varit skön och inte allt för stressig inför stundande Julafton. Tänk, det är redan om två dagar. Har handlat lite klappar men lagat mest hemgjort i strutar att ge bort... en favorit är Leilas saffransskorpor. Lovar dela med mig någon dag av det receptet! Mmmmm. Till julklapp önskar jag mig bara lugn och ro och en härlig dag och kväll med familjen. Och så önskar jag mig att barnen får vara friska och glada barn, god mat och en härlig ledighet ihop med vännerna i mellandagarna och på nyåret! Och en massa julmust tack :o) Ja , kanske inte just på nyårsfesten men....

I butiken kommer det in nyheter för 2009 alldeles snart. Flera nya leverantörer samt nyheter från de som hängt med sedan starten. Ja, jisses, det är snart Formexmässa igen.

Visar två små bilder på vad som kommer skapa stilen i vår. Bilderna säger inte så mycket kanske, det är liiite hemligt... men antyder kanske atmosfären - som kommer komplettera övriga lantliga detaljer hos C´est la vie! Så missa inte kika in i butiken som dessutom bjuder på massor av REA i mellandagarna! Och en annan himla rolig sak jag tänkte berätta..... äsch den får vänta till nyåret tror jag! Den som väntar på något gott...


Stor kram till er, dan före dan före dopparedan... sa jag rätt nu? Har sagt fel flera gånger idag, hahaha.

Kram till er alla - ha en bra kväll!
Lina

3 kommentarer:

Viveka på Humlebacken sa...

God jul till dig också! Jag gillar också saffransskorpor.. mums. Jag brukar ju följa med min kompis till Formex, men i år ska jag med dottern till Thailand samma vecka, så jag kommer inte att vara där.
kram på dig

My home is my Castle - by Kari sa...

Ønsker deg og dine en riktig God Jul :)

Juleklem,Kari

Helen sa...

God jul och gott nytt år!!
Ha nu en riktigt mysig och stämningsfull julhelg!
Kram
Helen