C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

tisdag 9 december 2008

Nya fina saker i butiken...

Oj vad länge sedan jag skrev något. Vi har legat däckade här. Hela familjen.
Först var lille N och sen var det A´s tur.
Sen stod jag på tur och sen min man.
Ojoj vi är helt slut efter dygn av kräksjukan.
Flera på dagis är hemma. INTE kul!








bilder Én Gry og Sif



Men idag har jag en överraskning åt er.
En ny leverantör för 2009 som redan är här
och som smakprov har jag tagit hem bland annat,
det ni ser på bilderna.
För stora och små, i finaste ull, handtuftat och mjukt
för bara små fötter. Och kolla in skålarna, och de fina
hårspännen som både jag och dottern använder :o)
Ni finner allt under Barnkammaren och Badrum samt Köket.

Och de fina vita juliga hästarna, snöflingorna,
strutar osv blir fina i granen, tallriset,
eller kanske hängandes på tråd i en dörröppning?
Fantasin är oändlig här! hahaha
Finns under En vit JUL i butiken.

Ha en bra kväll nu, kram Lina

PS missa inte tävlingen hos Julias vita drömmar! Där kan du vinna fina saker från min butik.

2 kommentarer:

Helen sa...

Men oj, så fina saker du har fått in i din butik. Vill ha...
Stackars er som varit magsjuka. Det är bland det värsta man kan drabbas av! Hoppas ni börjar vara OK igen.
Ha det bra i julstressen.
Kram
Helen

Lina sa...

vilka fantastiskt fina saker det kommit till din butik.
ska nog bestämt ta mig en närmare kik :-)

juliga hälsningar
Lina