C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

fredag 5 december 2008

Mormor, prinsessan och polisen

Imorse fick jag mig ett gott skratt :o) Min lilla prinsessa, 4 år, fnissade högt och sa när hon fick veta att mormor åker hit så fort hon kan för att hämta henne och åka till simhallen: "... mormor kan inte åka så fort för då kommer polisen o tar henne. Man vet inte var de finns. Överallt åker de omkring o kollar hur bra det går." Hahaha! Hur bra det går?! Underbara unge!

Ha en härlig fredagkväll alla vänner, och tack för alla fina underbara mail ni sänder om butiken!
Snart, jag lovar, kommer första nyhetsbrevet från oss.

Kram / Lina

3 kommentarer:

Fyra årstider ♥ My Lovely Christmas Home sa...

Hej vän
Ska kika in i butiken det var ett tag sedan. Hoppas allt är bra!
Kram Lotta

mitt skärgårdsliv sa...

Javisst är de härliga barnen i den åldern när de har sina kommentarer! Ska kika in i butiken nu :) Ha en bra söndag!

Lottaspace sa...

Så härlig kommentar! Jag tycker för tillfället inte alls om att polisen är överallt, för det kan hända att de isåfall tyckte att jag körde lite för fort igår..grr..Missade helt en 60 skylt, då jag tittade ner på Max som kastade knäckebröd på mig, och så såg jag bara hur det blixtrade.. suck.

Kram,Lotta