C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

torsdag 11 december 2008

Älskade bebisar och ljuvliga ting...

Den här söta filuren hittar ni nu i butiken. Lika mjuk och go som de övriga virkade produkterna från Sebra! Och napphållare för de minsta...
vagnmobiler... och mjuka gosiga bollar... haklappar för dreggel...



och en mjuk skallra... Ljuva ting för de allra minsta i butiken nu....
Välkommen!

Kram / Lina

3 kommentarer:

Marie sa...

Så många fina virkade saker, supersöta!

Du undrade om mina kransar? Några har jag haft halmstomme till, men den lite rangliga varianten tog jag bara lite grövre ståltråd och böjde till en ring. Därefter band jag först fast ett helt varv med tallris. Tyckte dock att den såg lite tråkig ut, så då lindade jag dit ett varv med lummer också ovanpå.

Ha en trevlig helg!
Kram Marie

Fyra årstider ♥ My Lovely Christmas Home sa...

Aftonbladet fotade dina fina saker här igår..jag hoppas att de kommer med på många bilder. Det var jätte kul och spännande.
Kram Lotta

Angel.Pearls sa...

Åh, vilka gulliga färggranna saker..Hälsn//Eva