C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

söndag 28 december 2008

Längtan efter vår...


Hej alla kära vänner!
Vad gör ni på dessa dagar? Här renoveras det och ikväll ska vi gå ut och äta en bit mat, medan barnen är hos farmor.

Åh vad jag längtar till ljusare dagar, sol och vårlökar i rabatterna! Och vad passar väl bättre till våren än ett helt nytt magasin fyllt av inredning, vintage, recept och trädgård bland annat? Leila ger ut sitt egna magasin med start i mars. Leilas Country Living! Visste ni att förutom att vara en underbar kock så har Leila en bakgrund som stylist. Jag längtar efter det här magasinet jättemycket! Vad längtar ni efter?

Kram från ett soligt och iskallt Stockholm!
Lina

8 kommentarer:

Fyra årstider ♥ My Lovely Christmas Home sa...

Mycket snö och ljus..lite vita blommor..NU
Kram Lotta

Ofelias Hus sa...

Vad smått komiskt att vi skriver om nästan samma sak och precis efter varandra...
på inredningsbloggar...längtan efter vår/sommar...

kul att Leila ger ut ett eget magasin, kommer absolut att köpa det!

Kram
Anette

Vägen till Drömhuset sa...

läste också att hon skulle komma ut med ett eget magasin, sååå kul! ser fram emot det jag med.. annars är ju födelsedagen i februari nåt att se fram emot :)

stor kram sara

charm design sa...

Jeg satt akkurat å tenkte på det samme.Lysere dager,planting i hagen ,ute liv på tarassen osv.men nå over jul skal vi bare igjennom 3 kalde måneder så er det snart VÅR.Hold ut kjære venn ,dagene har begynt å snu.Vi ser snart tegn til lysere tider.Gleder meg til alle vår nyhetene begynner å dukke opp i butikkene.....må bare spare litt etter jul først.Fortsatt god jul til deg og din familie..og godt nytt år.

Eddan sa...

Jag längtar efter sol och värme. Nu när julen är över vill jag att snön ska försvinna och det ska bli grönt och skönt ute (gissa om man bor på fel ställe när man bor i fjällen då ;-)).

Med förhoppning om en tidig vår önskar jag dig ett gott nytt år!

/Anette

Romantiska Hem sa...

Ja, jag ser verkligen fram emot det magasinet. Klart jag väljer att handla av dig vet du!Tack för din krya på dig hälsning! Nu ska jag ta en kopp tee och låta mig inspireras av dina gammla inlägg, ler. KRAM Petra

mitt skärgårdsliv sa...

Idag längta jag faktiskt efter våren, sol och slippa alla tomtar och julpynt här hemma. Fast å andra sidan skulle en riktigt vinter med mycket snö inte skada nu först ;) Ha det bra!!

Mamma C sa...

Det har jag missat att hon ska komma ut med ett eget magasin. Så nu längtar jag efter det och till våren faktiskt.
Kram mamma C