C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

onsdag 3 december 2008

Romantiska kungliga guldiga och vita kronor...

Den här romantiska kronan är helt ny i butiken!
Vår krona Queen finns kvar i ett par exemplar, skynda fynda innan den är slut. :o)
Den nya kronan King och våra andra, finner du under En vit JUL i butiken!
Och de söta guldiga kronorna är fantastiskt vackra nu i jul! Pryder sin plats var som helst!
Välkommen in i min juliga butik C´est la vie Home.

Guld som glimmar.... ögon som tindrar...


Ha en härlig onsdag!
Kram / Lina

1 kommentar:

Design by E sa...

åh så vackra kronor,,gillar särskilt första..tack o önskar dig en skön helg!!

kram E