C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

torsdag 25 december 2008

Juldagen...

Hej allihop!
Denna Juldag bjuder jag på juliga inspirationsbilder.

(Funna på nätet, sparade i min julmapp, och som vanligt minns jag inte var...)



Underbar gran ovan!!
Detta är en riktig favorit... Vilken säng, vilken stämning.
Golvet älskar jag ihop med det krispigt vita...

Ha en fortsatt skön julhelg kära vänner
och tack allra raraste för alla goa julhälsningar!

Kramar / Lina

10 kommentarer:

Rae sa...

Absolutely beautiful! Have a blessed Christmas!!

Ofelias Hus sa...

Underbara inspirationsbilder!
Ha en fortsatt skön julhelg, med mycket god mat och vila.
Kram
Anette

Sand mellan tårna sa...

God fortsättning på julen

Kram L

Tinsie sa...

Great photos, especially the first one! I love a bit of pink :-)

Hem och Lycka sa...

Vilka vackra bilder, fin inspiration! kram

Hem och Lycka sa...

Usch för sjukdomar, jo, jag blev sjuk jag också. Sitter med tofflor, tjock tröja och fryser ändå. Tjock i halsen och huvet - usch!

Hemskt med öroninflammation, det som gör så vansinnigt ont! Krya på er!

kram

Romantiska Hem sa...

Åh så vackra bilder! Gissa om jag blev glad när jag såg i nyhetsbrevet att du också börjat med prenumerationen för jean D àrc beställde en genast! Ler. Kram Petra

Design by E sa...

underbara bilder..hoppas att allt bra..jo nyår blir stillsam med middag hos föräldrar med familj..känns skönt..va ska du göra själv??

Min vita framtid sa...

Gud vad fint det här var :)
Hoppas du haft en underbar jul och trevlig fortsättning!

Fifi Flowers sa...

BEAUTIFUL Christmas decor! I ADORE the all white living room!
Hope you are having a WONDERFUL holiday season! ENJOY! Fifi