C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

onsdag 10 december 2008

Helt nytt sortiment...

Flytande tvål och handcreme från Lothantique.

Och så kom äntligen dagen då jag fick mina
fina vackra flaskor och väldoftande, välgörande
krämer och tvålar från Provence.


Doftsprayen Fleurs Blanches,
för dina rum
valde jag bara för namnet, prova säga det...
mmmm... och den
doftar ljuvligt verkligen!

Själen längtar och huden suktar efter dessa
härliga nyheter.
En bodylotion som är helt organsik
och nästan helt ekologisk, DET är något för mig.
Gissa om jag ska smörja mig
med dessa ikväll?
Och mina torra stackars fingrar ska få sig en dos
av den vackra tuben med
handcreme som doftar av rosor....
Allt från
Lothantique,
välkommen in till
Badrum & Spa i butiken C´est la vie Home.


Jardin de Roses finns i tvål och handcreme.
Den bästa du kan få tag i dag på marknaden enligt dem som provat!



Kram / Lina

Misas inte fler nyheter i inlägget nedan, och tävlingen hos Julia,
se länk nedan, där du kan vinna varor från min butik!

2 kommentarer:

En liten smula sa...

Det låter verkligen underbart, hur du beskriver dem! Jag blir väldigt nyfiken på att prova dem. Att flaskorna är så fina gör ju saken bara bättre. Du har mycket fint i butiken, jag ska kolla vidare nu :)

Ha det bra! /Sara

Inspiration i vitt sa...

Hej Lina, vilka underbara doftiga lyxiga produkter du visar, förstår att de doftar underbart, skulle vilja ha allt i mitt badrum och flaskorna var så fina oxå.
Kram/Ingela.