C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

tisdag 30 december 2008

Hej alla kära vänner i vinterSverige,
Nu har jag nog blivit alldeles tokig tror jag och har sänkt priset på en massa varor i butiken.
Är så tokigt ivrig att snart få packa upp alla nyheter förstår ni :o)

(foto C´est la vie)
Och så tänker jag avslöja en av de saker som jag nämnt tidigare.
Ernst och Skeppshult Gjutjärn har klivit in i butiken och lämnat ett
barfota avtryck med sin underbara
kammarnyckel.
Som faktiskt är en himla snygg designad flasköppnare, i "njutjärn"!
Den är så himla fin tycker jag och nu finns den att beställa hos oss.

foton från ernst sida och Skeppshult.

Välkommen in i butiken kvickt nu!
Kramar Lina

4 kommentarer:

Vägen till Drömhuset sa...

halloj! ska kika in på din rea, så kul att kika i butiken, så mkt´fint!

denna bild på ernst är så fin, tycker han är riktigt snygg! kammarnyckeln är riktigt snygg den med, kan ju ligga framme som prydnad.. första öppnaren som är snygg till det!

ha ett gott nytt år!

stor kram sara

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Härlig nyckel och så praktiskt. Håller med Sara om att att den ju kan ligga framme eftersom den är snygg!

Kram Annica

My home is my Castle - by Kari sa...

Er bare innom en liten tur for å ønske deg et riktig Godt Nytt År :)

Klem,Kari

My home is my Castle - by Kari sa...

Er bare innom en liten tur for å ønske deg et riktig Godt Nytt År :)

Klem,Kari