C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

tisdag 25 november 2008

Världspremiär!

(bilder Jeanne d´Arc Living magasin)

Världspremiär för magasinet
Jeanne d´Arc Living!
Missa inte beställa det allra första
numret här
hos oss!
Snart i butiken - Till butiken!

Magasinet kommer innehålla samma varma
oemotståndliga bilder som böckerna ni säkert känner till.
Ni är iallafall många som beställt den underbara boken om julen.

Varje magasin har mellan 130 och 150 underbara sidor,
och nummer 1 - 2009 kommer i januari!


bilder ur magasinet...

I varje nummer kommer det finnas vackra
spännande hem,
gör-det-själv-tips, room make overs och
inspiration för varje säsong.

Magasinet kommer enbart säljas hos av
Jeanne D´arc Living utvalda återförsäljare
och inte i vanliga butiker/bensinmackar.

Exakt pris kommer i dagarna, och magasinet kommer
läggas ut för förbeställning omgående!

Boken JUL i den fransk inspirerede bolig, från Jeanne d´Arc Living
finns åter i lager i butiken!
Välkommen!
Kram / Lina

7 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Men oo, den får jag ju inte missa, vad skoj! Ska hålla utkik hos dig. kram

Mia sa...

Oj, den glömde du nämna när jag hämtade min bok idag. Klart att man vill ha tag på ett ex. :)

Kram Mia

Fyra årstider ♥ My Lovely Christmas Home sa...

Hej gulliga Lina..ikväll har jag ett inlägg på fyrs årstider som bara handlar om dig! Tack för underbaraste änglen och julstrumpa idag...jag bara sitter här och njuter...Stor kram Lotta

Fifi Flowers sa...

Those look YUMMY!

Katta sa...

Wow det låter ju som ett underbart magazin, ett man måste ha.Fina bilder, kram Katta

Nostalgi och Rosor/Linda sa...

Jaa den måste man ju hålla koll efter, va spännande en ny tidning..
Kram Linda

Helen sa...

Hejsan!
Vill börja med att tacka för leveransen från din trevliga butik.
Jag har letat jättelänge efter träklädnypor. Spetsen var också jättefin. Så snällt av dig att skicka med Merry Christmas-tags.
Att jag ville ha sådana, det vet jag nu det!!
Tusen tack!
Kram
Helen