C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

söndag 2 november 2008

Över 30 nya produkter i olika kategorier i butiken nu!
Några nyheter från Maison Belle kommer under dagen,
missa inget, följ bloggen med bloggkoll!
Klicka på knappen högt upp till höger i bloggen.
Och missa inte erbjudandet nedan, i förra inlägget!
Kram på er!

2 kommentarer:

Fyra årstider ♥ My Lovely Christmas Home sa...

Vad mycket fint du har i butiken...skulle kunna handla hur mycket som helst..
Kram Lotta
Vad roligt att ni har stuga i Östergötland

mhow sa...

Åå nu vågar jag vällinte kika in i din butik hihi ;) har länkat och tipsat om din butik i bloggen nu :)

kramkram!