C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

fredag 21 november 2008

Underbara teer till specialpris!




Jag firar mina 10 000 besökare här på bloggen med ett specialerbjudande på 4 olika sorter te från en av världens främsta producenter,
The Colonial Tea Company.

Toppenpresent på glöggfesten!
Länk till butiken här intill i högerspalten,
du finner teerna under ERBJUDANDEN.
Ha en härlig helg, och tusen tack för alla gratulationer!

Kram / Lina

4 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Mmm, säkert mycket goda!

Kika in hos mig så får du se.. ;-) kram

Lottaspace sa...

Grattis till alla besök! Är rätt dålig tedrickare själv.. borde kanske bättra på mig..

Kram,Lotta

Fyra årstider ♥ My Lovely Christmas Home sa...

Jag har fått ett paket på posten idag...nyfiken..tyvärr är jag sjuk så det får vänta ett par dagar. Har du sett vad många som är med i tävlingen. Ha det bra.
Kram Lotta

Design by E sa...

Grattis va kul..jag älskar te..dricker minst 2 koppar dan..gott o varmt så här i kylan..kram E