C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

lördag 29 november 2008


Nu har jag fått en mer romantisk look i min butik.
Även här i bloggen har den smittat av sig på
mina sirliga blomster och rankor....

Och jag är sååå himla nöjd.
Grafiker och idéspruta är som vanligt min
kära väninna Matina Tsogas.
Hoppas ni har en mysig kväll och att ni får en fin första advent imorrn.

bild Nyblom & Kollen, finns i butiken.

Åh vad jag önskar vi fick lite snö igen. Har nån av er snö?
Vi hade flera decimeter här ute, söder om stan, men inget nu...
Verkar dock som det blir en grå och regnig söndag.

Nu ska jag tända alla fina små ljus och så adventsljusstakarna i vitt och njuta av ännu en lördagkväll.

Missa inte rabatt-erbjudandet längre ner i bloggen. Handla i butiken för minst 400 kr så får du 10% på ditt köp med koden Blogg.

Kram / Lina

3 kommentarer:

Helen sa...

Jag såg att du saknar snö. Här i Skellefteå har vi alldeles för mycket redan, det ligger stora drivor överallt och idag har vi haft - 15 grader. Så här är det redan varga-vinter!!!
Så fina varor du har i din butik!!
Ha en trevlig 1:a advent och hoppas du får lite snö...
Kram
Helen

Viveka på Humlebacken sa...

Inte en gnutta snö, på flera dar... Typ 8 grader varmt...

Design by E sa...

jättevackert med den nya stylen på din sida, snyggt!! hoppas allt bra..kram E