C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

onsdag 26 november 2008

Magasinet Jeanne d´Arc Living

Nu är priset klart och det går bra att redan nu förboka magasinet som kommer i januari och kostar 79 kr plus frakt. Jag har möjlighet att ta hem fler än de jag redan beställt hem, så det är bara att passa på att beställa nu. Magasinet finner ni under kategorin med samma namn i butiken!
Välkommen in! (klicka på butiken ovan)

2 kommentarer:

Jema Rose sa...

Hur mycket blir frakten?

Kram, Jenny

<3

Jema Rose sa...

Då väntar jag med förskottsbetalningen med andra ord, tills du vet hur mycket frakten blir..?

Ser verkligen fram emot tidningen...spännande!

: )

Kram, Jenny

<3