C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

fredag 14 november 2008

Kungligt på tapeten...

Jag letar tapet! För mig är Ralph Lauren kung... för jag vill ha en randig tapet från en av hans kollektioner, som jag nu inte hittar. I mitt sökande fann jag underbara skapelser.
Designers Guild har tagit fram bl a tapeter inspirerade av de magnifika interiörerna på Buckingham Palace. Se och njut....






Ha en skön helg och tack för alla härliga mail jag får från er!
Kram / Lina

6 kommentarer:

♥ Hedvig och Jag ♥ sa...

mysigt filmtips är marie antoinette med kirsten dunst!! fiiina miljöer

Katta sa...

åh vad jag vill ha den fåtöljen med lila mönster, fina bilder. Ha en skön helg du med, kram Katta

Gårdsromantik sa...

WOW så läckra!

Hoppas du hittar det du söker - är inte det lättaste när man vet vad man vill ha.

Kram Maud

mitt skärgårdsliv sa...

ja det där kan man kalla kungliga tapeter ;) önskar dig en trevlig helg!!

Nettan sa...

Wow vad mycket läckert! Finns verkligen så himla mkt snygga tapeter..men jag ä nog lite fegis..blir mycket vitt..
Kram Nettan

HOME SWEET HOME sa...

Halloj !
Härliga tapeter och härliga färger.
Ha det /Bitte