C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 17 november 2008



God Jul - Joyeux - Merry Christmas
10% rabatt om du uppger Blogg som
rabattkod i butiken, vid köp av våra härliga produkter!
Massor av nyheter har kommit in i dagarna.

Gäller för alla köp över 400 kr och
fram till och med den 15 december!

Välkommen in!
Missa inte den fina tävlingen hos Lotta på


(klicka på bilden)
Kram / Lina

2 kommentarer:

En inredoholic sa...

Nej den har jag INTE missat, o fin marknadsföring har du fått på bloggen min *ler*

Kramar Jannice

Fyra årstider ♥ My Lovely Christmas Home sa...

Hej vännen
Hoppas nu du har många fina kunder som handlar. Nu ska jag kika in i butiken.
Kram Lotta