C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 13 oktober 2008

Vacker måndag....







Idag är det måndag! Redan. Hoppas ni haft en bra helg. Det var så fint väder igår i Stockholm och vi var ute på en lång skön promenad med barnen runt en av våra sjöar här ute där vi bor. Där ligger fantastiska hus, vacker arkitektonisk historia skulle jag säga. Idag vill jag visa några av de bilder jag tagit, eller försökt tagit, haha, på mina egna fina koppar från Maria Liliegren. Givetvis finns de att handla i min butik.
Ha nu en bra start på veckan, jag ser i varje fall fram emot min!
Kram / Lina

6 kommentarer:

Nostalgi och Rosor/Linda sa...

Åhh dom muggarna e såå söta... nu väcktes ha begäret igen...
Kram Linda

StrandviksVillan sa...

Åh så ljuvliga koppar, väldigt romantiska!

mhow sa...

Vilka ljuvliga koppar! Hade helt missat att du hade en blogg oxå, har ju kikat in i din fina butik flera gånger! Kommer tillbaka hit oxå..

Hälsningar mhow

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Och jag skulle vilja ha en i varje nyans:)
Susanne

Design by E sa...

åh jag älskar dessa vackra muggar har kikat på dom flera gånger ska nog investera i en sån..god att dricka ur o sååå vacker..hoppas att du har skön helg o att affärerna går lysande..jag håller på målar 2stbords skivor svarta + ett gustavianskt bord helt svart, ska kapa benen o ha som soffbord..blir fint..kram kram på dig E

Sjabbig men chic sa...

Första gången jag besöker din blogg. Har precis startat en egen. Måste bar skriva en kommentar här trots att det här ett lite äldre inlägg. UNDERBARA koppar! Kan man äta dem?