C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

onsdag 8 oktober 2008

Påfyllt och uppfyllt!

Idag har det landat massor av nya produkter i butiken. Visar lite inspiration nästa gång!
Kika in Oskar & Ellen underbara grejor för barnen.
Flera ljusstakar, lampor, glas och inredningsdetaljer från bland annat HouseStyle.
Och Isabella Smith har varir här och fyllt upp lagret! :o)

Ha en skön kväll och en solig, förhoppningsvis, torsdag!
Kram / Lina

3 kommentarer:

Under mitt kök sa...

Hej kul att hitta någon med nästan samma jobb .Jag driver en liten butik hemma i huset.Jobbar med styling åt Mäklarhuset i Västerås + privat personer. Kram Elisabeth

♥ Fyra årstider sa...

Då ska jag in och kolla.
Kram Lotta

Magdalena sa...

I dag hämtade jag ut den fina dörrmattan, är jättenöjd :) Riktigt roligt att få något nytt fräscht på hallgolvet och med fransk text på blev det pricken över i:et ;) Tack för snabb leverans!
Ha en riktigt fin helg,

Kram
Magdalena