C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

torsdag 2 oktober 2008

Nytt nytt nytt...


Idag fick jag veta att strykbrädesöverdrragen dröjer några veckor. Pga att jag även beställde en del juliga saker i samma leverans. Och så kommer inte de franska trägalgar jag beställt från Jeanne d´Arc, guuuu´ va synd. De var så fina...
Men den som väntar på nåt gott...

Istället kom det en leverans med dansk/franska kuddar och fönsterluckor eller snarare galler, i sirligaste mönster, idag till min stora glädje. Som jag väntat! Snart finner ni dem i butiken.


IGÅR - fick jag dessa fina vimplar som jag beställt av Julia (Julias vita drömmar måste ni bara besöka, om ni inte gjort det redan!) och jag är alldeles överförtjust i dem. Tänk va snyggt barnens rum blir när jag sätter upp dem, mot nymålade väggar och alla andra fina saker som väntar när allt är nyrenoverat och klart.


Ha nu en skön dag!
Kram / Lina

4 kommentarer:

Julia sa...

Ooh la laaa! Godkväll, det ÄR dina vimplar :)

Så roligt att du är nöjd :) Jag har haft lite fotosession härhemma idag, får väl se om det blev ngt lyckat...

Vi hörs, kram!

(Jag har ätit upp strutarna....*rullar fram*)

Mimmi sa...

Hej! Vad fina fönsterskydden var och vimplar är ju bara so lovely! :D
Jag har nästan ätit upp chokladen, har bara en bit kvar... pinsamt, jag får köpa ny! *rullar också*
Kram/ Mimmi

Jes/Vita villa vila sa...

Hej Lina,

Måste börja med att berömma din ljuvliga butik!!! Såå mycket handplockade fina saker - sagolikt!

Din blogg är också helt underbar - kommer gärna hit snart igen!

Tack för dina rara ord hos mig!

Kram/Jes

Tulipa sa...

Vackra fönsterskydd!! Var kommer de ifrån?
Varma hälsningar Tulipa