C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

onsdag 29 oktober 2008

Nyinkommet från TineK Home!

vackra sköna pennor....

antika hammamskålar... fina till badrummet !

randiga (svart och beige) superfina skålar i keramik...

söta vingar på väg från Chic Antique...

Nu har det kommit in fler fina julnyheter och även lite blandat under flera av kategorierna. Mer på väg, så missa inte bloggen :o)
Du kan prenumerera via bloggkoll, klicka på knappen
överst till höger här i bloggen. Så missar du inget!
Hoppas ni får en härlig vecka! Vi ses och hörs!
Kram / Lina
Tack till alla bloggare som skriver så rart om min butik! Ska försöka samla er alla och så småningom få tid att lägga in era fina bilder och tips att beskåda här.

Inga kommentarer: