C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

fredag 31 oktober 2008

Erbjudande i butiken!


Nu firar jag att det är mysiga november med glögg
och julpyssel väntandes alldeles bakom hörnet.
Från den 1 november kl 10, till och med
14 november, får alla som använder
rabattkoden Blogg
i min butik, 10% på alla köp över 450 kr.
Rabatten gäller en gång per kund.
Rabatten gäller på produkternas totalsumma,
ej på frakten och oavsett om du väljer
förskottsbetalning eller faktura.

Ordrar gjorda med detta rabatterbjudande
sänds antingen den 3 nov. eller som tidigast
den 10-11 november från vårt lager.
Ha en fantastisk och förhoppningsvis solig Alla Helgona!

Kram / Lina

2 kommentarer:

Hemma på Landet sa...

Hoppas att det går bra för dig vännen.:-) Kram

N* sa...

Hej!!
Du är utmanad, gå in på min sida & läs.. =)