C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 20 oktober 2008

Maison Belle har kommit!





Nu är butiken fylld till bredden med ännu fler och
nya produkter från Maison Belle.
Nu erbjuder jag inte mindre än 30 olika produkter från
Isabella Smith Apothecary!
Maison Belle Air sprider väldoft i ditt badrum, och nu har vi den
populära Allrengöringen, Maison Belle All purpose i 1 litersflaska också.
Ni som väntat på Glas-/fönsterrengöringen,
nu är den här igen.
Självklart är allt miljövänligt och ej testat på djur!

Underbart rengöringsmedel, Maison Belle Christmas till jul!
Garanterat populär!
Välkommen!
kram / Lina

bilder lånade från isabellasmith.net

1 kommentar:

Angel.Pearls sa...

TFack för gullig Kkommentar på min blogg!! Vilka härliga produkter. Verkar som det finns något med LAVENDEL-min favorit! Jag ska genast kika in i butiken..Fin vecka// Eva