C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

torsdag 9 oktober 2008

Kändis...



Reneé Nyberg har fått upp ögonen för PÄRLA Anna Djurberg och hon kommer att bära halsbandet med ringkedjan och brickan La vie en rose tillsammans med rosenkvartshjärta, i Expressens stora plåtning inför Rosa Bandet galan. Smycket finner du i min butik och vi tar gärna emot beställningar och tar hem ett bara till dig :o)

Ha en trevlig höstdag!
Kram / Lina

4 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

MEn vad kul:)

ColonialEast sa...

Vad kul med lite kändisreklam! Var inne och kikade i er butik igen. Vad mycket fint ni har! Måste ligga lite lågt med inköp nu innan bygget blir klart men det rycker verkligen i "vill ha" tarmen. Hoppas du får en trevlig helg!! KRAM!

Ulrika sa...

Underbara saker! Vad bra att veta att du säljer Tine K. Jag älskar deras vackra saker. Smyckena var också ursnygga! / Há e härlig dag!

Design by E sa...

mycket vackra smycken,jag använder inte själv så mycket men vissa saker jag alltid bär dagligen, örhängen har jag en uppsjö av så kul byta ofta..hoppas allt bra..tack bra här jobbar för fullt så jag har varit trött o inte hunnit med så mycket annat ett tag känner jag..blogga blir på ledig tid, som nu söndag med lite mys o god mat tv ikväll sen tidig morgon imorn..men det är lätt att gå upp när man vet att man får jobba med de man brinner för..visst är det tungt jobb o jobbigt mellan varven men det är mest toppen i längen iaf..hoppas att du har skön söndag..

kram E