C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 20 oktober 2008

Inspiration Monday!

Hej på er, nu har helgen gått fort som vanligt. Vi har fått mycket gjort ändå. Packat upp massor av varor till butiken och fotat och rensat och renoverat hemma i huset... gått en höstpromenad och plockat löv med barnen... ja listan är lång. :o)

Idag visar jag en personlig favorit som designar tapeter.
Wall Decoration av Lene Toni Kjeld.
Hon tillverkar tapeterna i Danmark på traditionellt vis, och tapeterna håller mycket hög kvalité. Kollektionen innehåller 8 mönster och 2 hybrider, vilka gör att du kan mixa tapetmönster.... Detta gör det möjligt att skapa en mycket personlig atmosfär! Ni som läst senaste Vakre Hjem, ser dem på omslaget bl a.

Kolla in vad fint!


(bilder lånade från Lene Toni Kjelds hemsida)

Ha en skön dag kära vänner, och tack för alla fina hälsningar
och lyckönskningar jag fått via mail och blogg!

2 kommentarer:

charm design sa...

Tapetene er helt utrolig vakre,noe av det fineste jeg har sett.De kommer helt sikkert til å selge bra.Ønsker deg en riktig fin uke.klem

charm design sa...

Hei igjen,jeg prøver å bestille noe i din nettbutikk.Men er det kun fra Sverige man kan handle?Det står at man skal velge land og da står det kun Sverige.