C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 6 oktober 2008

Hemma hos mig...



Hemma hos mig bor sedan en tid detta vackra skåp. Skjutdörrar och svart trä. I det har jag ställt sådant jag tycker om, några saker är nya och från butiken. Ni känner nog igen de cremevitaskålarna och svarta ramen från tinekhome. Silvriga skålen, asken formad som ett hjärta och den vackra krukan högst upp i skåpet från Bloomingville. Lampan och skåpet kan vi ta hem om någon vill ha.
De små lyktorna har jag även de i butiken. Småfaten i silver är från tinekhome och passar till deras teglas. Den vackra bysten är gammal och privat. Likaså stereon från Tivoli Audio.

Ha en skön höstdag i solskenet (i Stockholm iallafall) och ta vara på dig vännen, du vet vem du är. Vi är många som tänker på dig.....

Kram / Lina

1000 tacka alla rara bloggare för alla fina kommentarer och hälsningar! Ni gör verkligen min dag så glad!

11 kommentarer:

♥ Hedvig och Jag ♥ sa...

Å så fint skåp! Och fiiiina saker. Det finns mönstrade skålar som kommer från Tine K, kommer du att ta hem dem? finns i lila, svartvitt, beige...osv

Hem och Lycka sa...

Skåpet är ju helt underbart, skulle mer än gärna ta ett sådant hit hem men har inte plats.. kram!

Hem och Lycka sa...

Glömde fråga om lampan som är verkligen ursnygg! Har du den och vad kostar den? kram!

C´est la vie sa...

Jag kan ta hem keramiken från tinekhome. Inga problem! Mailar dig.

:o)

Jag mailar Hem & Lycka ang lampan oxå.
Ha en bra dag alla, Lina

Tårtsmulan sa...

vad kul att du kikade in hos mig och tack snälla för din fina kommentar :)

Vilken mysig blogg du har, så kul när man hittar bloggar man inte träffat på tidigare :)
Ska ta och läsa igenom din blogg.

Kram!

Hemma på Landet sa...

Vilket härligt skåp.:-) Kram

VITT, ZINK OCH SILVER sa...

Vilket fint skåp! Och fina saker i det :)

Kram Therese

Ingrid in Umbria sa...

Cara Lina,

Skåpet underbart. Påminner om Titti Fabianis skåp "Book" - från 1968. Helt suverän design. Även Ditt skåp! Tidlöst. OCH svart. Underbar accent! Bacione, Ingrid

Viveka på Humlebacken sa...

Jättefint, som att ha ett skyltfönster hemma...

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Å vilket skåp! Bland de snyggaste jag sett!
Helt underbart!
Och detaljerna i det är ju inte heller fy skam..
Jisses så jag önskar mig massor av pengar nu! Vill ju köpa ALLT!

Ett arv? En vinst?..Nähä..inte det;)

Susanne

HOME SWEET HOME sa...

Oj oj oj Äntligen en sida till med Tina K ,är fullständigt KÄR i hennes saker . Måste bläddra runt lite på din blogg och i din shop läste att du skulle få in mera Tina K. Underbart skåp du har med fina lyktor och saker . Tycker det är svårt att hitta snygga orientaliska lyktor i lite större modell .Kanske är något som kommer
Hej så länge och tack för inspirationen. /Bitte