C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

fredag 3 oktober 2008

Guldkant på keramik i butiken!




Dessa underbart romantiska koppar och kannor ser man ofta i inredningsmagasinen. Maria Liliegren gör dessa för hand och det tar ca 2 veckor för en kopp att bli klar. Vad tycker ni? Är de inte helt fantastiska? Den vita koppen, ny för i höst, kommer in i nästa vecka förhoppningsvis.
I butiken finns just nu färgerna rosa, ljusblå och brun. Det finns även kannor och mjölkkannor inne. Skaffa några redan nu! :o)

Det är jättefint att blanda de olika färgade kopparna med varandra.


Krma / Lina

4 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Jo, de är sanslöst vackra, vilket jobb! kram

ToVes Palats sa...

Otroligt vacker keramik!

Kaffe med drömmar sa...

Hej! Kikar återigen in i din härliga blogg. Såg att du länkar till min blogg. Tack för det! Uppskattas alltid! Hoppas att det är okej att jag länkar till din webbshop från min blogg. En beställning kommer nog att komma i dagarna!

Ha en skön vecka!

Kram Johanna

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Japp! Underbara:)
Susanne