C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 27 oktober 2008

Fler och mer...









Nu finns ett fåtal nyinkomna träklämmor/klädnypor igen i butiken. Men de tar slut fort så fler kommer in i början av november.

I helgen har vi inte hunnit mysa så mycket eftersom jag hade 2 stycken tomma lägenheter att inreda inför fotograferingar i veckan. De kommer ut på hemnet om några dagar. För den som är intresserad så är adresserna Södermalm, Bondegatan 13, 3,5 trappa och Redargatan, en ny gata i Hammarby Sjöstad, bottenvåning (BV)

Men igår var barnen hos farmor större delen av dagen och hade haft det så roligt så jag har stillat mitt samvete med det. :o)

Idag visar jag delar av min favoritstadsdel i Stockholm. Där vi bodde innan vi köpte hus.
Hammarby Sjöstad.

Ha en skön måndag!
Kram / Lina

3 kommentarer:

mitt skärgårdsliv sa...

Fina bilder du visar, om jag hamnade att bo inne i stan så skulle inte det där vara så dumt :) Ha en trevlig dag!

Angel.Pearls sa...

Oh, vad kul det låter - att inreda lägenheter. Skulle vara spännande att kika på bilder hur det blev.Hammarby S ligger jättefint vid vattnet! Trevlig vecka// Eva

Guldkant På Livet sa...

Vilket toppenjobb du har!!! Och fin butik med, så mycket man vill ha där och jag är glad du har min favoritdoft Flower cotton på doftljus, såå god och så har du en dörrmatta som är så fin, såna växer inte på träd: ) Jag har satt ut det på min blogg som sidobilder... Mari.