C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

fredag 5 september 2008

Utmärkelse!


Tack söta snälla Ofelias hus för den söta utmärkelsen jag fick idag! Blir så himla glad! Ni får inte missa den fina bloggen som Anette har. Klicka på namnet ovan.
Återkommer snart med 7 härliga bloggar som får denna vidare av mig,
ha en underbar fredagkväll alla och
missa inte premiären för nätbutiken C´est la vie Home
nu! Håll utkik!!!



Varma höstkramar från Lina

2 kommentarer:

Viola sa...

Grattis till dig, och än en gång lyckla till med butiken, från din Viola som driver nätbutiken romantiska ting

milly Garden sa...

Grattis! Vilka härliga badrumsbilder du visar...som tagna ur en saga! tänk att få vistas där!


Trevlig Helg!
Marina