C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

torsdag 18 september 2008

Tine K Home!






I senaste numret av Drömhem & Trädgård kan ni läsa ett flera sidor långt reportage om Tine K och hennes familj och hem! Det har väl inte undgått nån att Tine K Home är min stora favorit och att jag har många produkter från dem.

Här lite bilder från deras hem och ni kan även se flera produkter från företaget. Nästan allt är hennes egna design vad gäller möbler och prylar. Många saker är dessutom från Marocko, Indien, Asien... vilket gör det där lite extra till inredningen... mörka träslag, hamrade silverskålar, flera 100 år gamla, och lampskärmar i brun plissé.
Välkommen till min nätbutik
för att se en del av Tine K Home.

3 kommentarer:

StrandviksVillan sa...

Känner igen bilderna, den nedersta har jag haft länge i min inspirationsmapp i datorn, så jag blev förvånad att den publicerades i tidningen... Fast visst njuter man av dom bilderna varje gång ;)

C´est la vie sa...

Hej, ja jag kände igen alla utom en i tidningen, så det är inga nya bilder tyvärr. Alla bilderna finns på deras hemsida, under Återförsäljare. Men de är fina iallafall :o)

Angel.Pearls sa...

Jättefina inspirernade bilder! Vi letar nya matsalsstolar, men jag tror att de blir vita?! Trevlig helg Eva med Pärlbloggen AngelPearls