C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 8 september 2008

Tine K Home i butik!

Nytt från Tine K Home idag:
lanterna, te-glas, flätad shoppingkorg/bag, kuddar,
och ett par helt otroligt vackra och lyxiga lampor med skärmar i plissé.
Har valt färgerna creme och dust till hösten.
Det finns även Facet glas för värmeljus sedan tidigare från just Tine K.

Kika in i butiken och ha en härlig måndagkväll.
Nu har veckan dragit igång på allvar!



Och så vill jag tala om att jag blir så himla glad över alla söta
hälsningar, mail och det är till och med några av er som länkat till butiken.
Det är svårt att säga hur jag känner,
det är alldeles överväldigande!
Det värmer så i det regniga och trist vädret.
Tack snälla ni!

Imorrn kommer en stor leverans från
Bloomingville. Så spännande!
Hörs snart igen, nu ska jag in o läsa era bloggar vettja.
kram från Lina

1 kommentar:

Margareta sa...

Grattis till den fina nätbutiken. Fina varor på ett trevligt sätt. Lycka till/ Margareta