C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

lördag 20 september 2008

Solig lördag

Idag har jag varit ute i trädgården,
det var så varmt och härligt.
Och jag hittade knoppar och massa
nyutslagna luktärter. I mitten av september...
Och de doftar sååå gott!
Tog in några lila astrar som även de
sprider doft i hela rummet.
Ljuvligt!




Lekte lite med effekter som skuggor i kanterna och så. Jag är inte alls bra på att ta kort,
så de är lite suddiga, men det var kul att få fota årets sista blommor.

6 kommentarer:

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Åh vad härligt med färgglada blommor!

Kram Annica

Lottaspace sa...

Visst är du ju bra på att ta bilder! Så fina blommor! Piggar upp i höstmörkret!

Kram, Lotta

Lycka till i tävlingen!

StrandviksVillan sa...

Ljuvliga bilder och färger! Visst är det härligt när spår av sommaren finns kvar ännu så här sent i september!

Hemma på Landet sa...

Vad fint. Härliga bilder. Kramis

mitt skärgårdsliv sa...

Fina bilder, du kan ju visst fota!! Härligt med blommor som blommar ännu ute!

Viveka på Humlebacken sa...

Underbara blommor! Visst är det härligt med trädgård?
Jag har precis lagt en beställning hos dig!
kram