C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

fredag 5 september 2008

PREMIÄR!!!


Nu har jag äntligen slagit upp portarna till min nätbutik!
C´est la vie Home

Och ni är så hjärtligt välkomna in!!
Tack för alla gulliga och snälla mail jag fått - ni är för söta.
Jag hoppas sååå att ni kan finna något att bli kär i bland alla härliga varor.
Och jag blir så himla glad om ni vill länka till min
butik och blogg från era sidor och bloggar.
Det kommer in nya varor nästan varje dag i september,
men redan nu finns mängder av olika artiklar att välja på.
Missa inget, följ min blogg med bloggkoll.com.

Självklart kommer jag visa produkter och nyheter här i bloggen,
och fortsätta skriva och inspirera också.
För att inte tala om att jag kommer se till att ha tid att läsa era
fantastiska bloggar också som ger mig så
mycket idéer och inspiration till allt detta.
Välkommen in nu och ha en härlig helg! Vi hörs!

Varma kramar till er, Lina

PS. Verandabygget fortsätter imorrn lördag, jippi! Det kommer bli så fint... :o)
UPDATED lördag 6 sept: Spöregn idag, ingen veranda... jaja vad gör väl det när en så prestigefull blog som Desire To Inspire har uppmärksammat min nya butik! Oj oj vad glad jag blev. Thanx so very very much girls of Desire To Inspire! Link - see to the right in my blog!

14 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Å vad fin, stort grattis och varmt lycka till! kram!

Minna sa...

Hej Lina och grattis till din nya butik! O massor av lycka till så klart! Driftiga tjejer finns det inte för många av. Hittade dig via desiretoinspire.com, megabloggarflickorna måste ha gillat din stil skarpt - det gör jag med!Kram, Minna

C´est la vie sa...

Tack så jättemycket, snälla rara.
Är det sant? Har de uppmärksammat min blogg, guuuu vad kul! Måste kika där genast.
Kram kram Lina

Magdalena sa...

Ett stort grattis och varmt lycka till! Goaste hälsningar från Paris :)
/Magdalena

a home far away sa...

Va kul grattis hoppas att alting går fint nu så här i uppstarten:-

Ska absolut kika in på webbutiken:_

Kram Gunilla

Classic Style in City sa...

så himla roligt, grattis , jag hoppas verkligen att det går kanonbra för dej..det verkar så himla kul..jag e så sugen själv..kanske börjar i liten liten skala..med typ kuddar hihi...
jag har dej som bloggtips nu..kram

Jes/Vita villa vila sa...

Stort grattis & varma lyckönskningar med den nya butiken! Så spännande!

Kram Jes

mitt skärgårdsliv sa...

Grattis till butiken och lycka till! Nu ska jag kika in där =)

StrandviksVillan sa...

Så spännande! Jättegrattis och Lycka Till med nya nätbutiken! Den är väldigt snyggt utformad!

Tack snälla du för kommentaren hos mig!

Hemma på Landet sa...

Tack gumman!

Ja, det gäller att ha fantasi, vet du. Jag har kanske överskott.:-D
Puss

Nu ska jag kolla in i butiken.:-)
Kram

Fifi Flowers sa...

Congratulations! A store and a wink from Desire to Inspire!

N* sa...

Stort grattis! Jag har varit inne på butiken- I LIKE! Jag kommer snart beställa därifrån, var så säker!
Ska tipsa alla mina vänner om din sida!
KRAMIS

Sand mellan tårna sa...

Måste genast kolla...... Vad roligt!

Kram L ♥

Claire sa...

Grattis och Lycka till! Vilka underbara saker du har i butiken. En beställning kommer snart!!

kram
Claire