C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

torsdag 25 september 2008

Premiär i butiken!


Idag är det premiär för franska märket
Durance en Provence i butiken.
Jag har haft mycket av deras produkter innan i mitt yrke som inredare
men nu kommer de alltså även finnas för er genom butiken!
Ljuvliga dofter, och vårdande som gör din hud len som silke.


Även deras allrengöringsmedel samt diskmedel och underbara doftljus finns med.
Välkommen in!

8 kommentarer:

Ofelias Hus sa...

Så härlig doftserie du har i din butik, väldigt lockande!
Visst är det roligt att driva nätbutik?
Jag öppnade min 1 Juli och det är det roligste jag någonsin har jobbt med, jag får i bland hejda mig själv när timmarna flyger i väg...det är dessutom perfekt att kombinera med mammarollen....

En stor Lyckatill-Kram från mig,
Anette

Stämningsfullt sa...

Hej!
Åh så vackra förpackningar! Ser verkligen lyxigt ut :)
Kram!

milly Garden sa...

Låter spännade! har aldrig provat tidigare....men det är väll dags att testa! Fina flaskor dessutom ett strort plus.


kram Marina

Guldkant På Livet sa...

Så ljuvligt de har så mycket goddoftande! Du har en superb butik! Mari.

Guldkant På Livet sa...

Pst, din butik är länkad sedan länge, länge...

charm design sa...

wowww for en flott blogg du har.Har sittet å hygget meg lenge med bloggen din og butikken.Så mye lekkert.Her titter jeg inn igjen.God helg,klem fra Norge

bagateller.se sa...

Tack för kommentaren hos mig! Nu ska jag kika runt här och titta in i din butik :) Spännande! /Terese

charm design sa...

Takk,skal legge inn en liten anbefaling om din blogg og butikk i et innlegg.Så får du mange norske kunder tenker jeg.Jeg synes personlig at det finnes utrolig mange flotte svenske blogger.Min favoritt har vært design by e.Og nå fant jeg flere favoritter.klem