C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 22 september 2008

Nyinkommet i butiken!


Hej! Oj vad fint väder det är här i stan. Solen strålar och värmer.
Idag har det kommit in en jättefin trälåda/korg med nät som botten från Bloomingville. Den är så söt med mossa i som de gjort på sin bild men jag har bestick i min. Man kan ju förvara stearinljus i eller servetter.... eller va som helst.

Och så kom det två olika kuddar, 4 av varje. En härlig med prickar och en ljuvlig med små små rosor. Bägge från Au Maison. Och så en fin necessär (hmm som jag använder till pengar och kort...) även den med minirosor på. SÅ söt!

Välkommen in i butiken!

1 kommentar:

Angel.Pearls sa...

Helo! Underbara bilder på dina luktärtor-de är så fina! Ska kika in en stund i din butik. Fortsatt trevlig vecka// Eva med Pärlbloggen AngelPearls