C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

söndag 7 september 2008

Nyinkommet i butiken!



Nyinkommet i butiken från Isabella Smith!
Nu kommer flera produkter i serien Maison Belle,
t ex Tvättmedel, mjukmedel, en underbar skurhink i vitt (!)
och en lantlig och snygg strykbräda i TRÄ! Släng ut era gamla rangliga i stål nu :o)
Kika in under kategorin Tvätta & Städa på
Välkommen in!
Ha en härlig ny vecka och tusen tack alla söta som jag inte hinner svara. You make my day!
Kram / Lina

6 kommentarer:

Sand mellan tårna sa...

Har just gått igenom hela butiken..... så himla superkul!!! GRATTIS till att du öppnat, väntar med spänning på skyltar och bokstäver..... kan nog tänka mig något annat också.

Me like shopping!

Kram L ♥

Hem och Lycka sa...

Åå, din butik är så ljuvlig med massa jag vill ha.. Strykbrädan är en favorit och hinken har jag - ännu en favvis! kram

Lilla Blanka sa...

Hej och tack snälla för dina goa ord hos mig! *kram*

Åhh vilken härlig blogg du har..har jag varit här tidigare? Nej jag tror inte det..och en nätbutik också vad kul! Grattis! Den måste jag titta in i nu på direkten!

Vad glad jag blev av din blogg, jag kommer tillbaks snart igen!

Kram och ha en fin dag!
Mia

Guldkant På Livet sa...

Sååå läckert, det ser ut som om man vill smörja in sig med sköljmedlet!!! Fin webbutik som jag nu har länkat! Mari.

Design by E sa...

Grattis!!wow har precis varit inne kollat på din webb shop.vilken fin layout mycket fina produkter..Åre choklade är grym,brukar köpa den här hemma.Lycko spark från mig!!

Tack för din fina kommentar,jag blir toppen glad.

STOR kram E

Hwita Villan sa...

Verkligen stort grattis och lycka till med den nya butiken! Ser jättefint ut! Ska fortsätta surfa runt där någndag, han ju inte kika på allt ;).

Kram M