C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

lördag 13 september 2008

Ny kategori i butiken!



Idag är det premiär för en ny kategori igen i butiken!
Den här gången är det sovrummet som fått in 10 fina produkter för stora och små.
Gripsholm och Sebra är leverantörerna.
Mer Sebra kommer in för de små i butiken i helgen. Missa inte det. Helt underbara saker.


Ha en härlig lördagkväll!

Kram / Lina

4 kommentarer:

N* sa...

ciao bella!
Du, jag undrar om du kommer ta in Voluspa ljus till webbutiken???
KRamis

Rae sa...

Such darling and adorable crib bedding!! My little guy is no longer in his crib. Sad....

StrandviksVillan sa...

Helt underbara färgnyanser i de bilderna!!

C´est la vie sa...

Hey Rae, I know, but you can order it in Junior size if you want I will email you later.

Visst är det härliga nyanser. Hela Sebras kollektion från textilier, mattor till leksaker i samma toner! Kommer snart in. :)

Ang Voluspa, jag mailar dig. Och ja, jag kommer ha dem senare. Måste komma igång först och så har jag ju doftljus i samma klass - Geodesis helt underbara dofter!!
Kram Lina, kul att ni skriver!!