C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

onsdag 3 september 2008

Ljuvligt





Jaha näe men då fortsätter jag väl dårå med lite mer inspiration. :o) Vassegoa!
Otroliga rum, tycker jag, från Easy Living.
Ha en bra kväll, hoppas ni med har soligt!!

Kram Lina

Och tack igen alla rara människor för snälla hälsningar. Ni gör mig så glad!

4 kommentarer:

Viola sa...

Här får du ett hej! Vilka ljuvliga bilder, bara njuter, riktigt ögongodis för mig, mera, mera, kramar från VIOLAN

Sand mellan tårna sa...

Härliga bilder...igen!

//L ♥

pinkstilettos sa...

You have a lovely blog as well. Thanks for leaving a comment. Also, these photos are gorgeous. Have a nice day! Daisy~

Margareta sa...

man tappar nästan andan när man går in i dina miljöer. Fantastiskt tycker jag.