C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

tisdag 9 september 2008

Ljuvaste rosa, grönaste grön....



P Wreford

För mig är det här inspiration på högsta nivå. Bilderna ovan är som juveler...
Vad tycker ni?
Jag älskar de här bilderna....

Grönt är verklgien skönt, kolla sovrummet, tapeten, buketten....

P Wreford



Kram / Lina

7 kommentarer:

Classic Style in City sa...

ah..älskar en rosa bilden med det vackra tyget..

StrandviksVillan sa...

Underbara de första bilderna!!
Fast de gröna... njaaa, i måttliga mängder enligt mig ;)

N* sa...

Åh! Jag dog av förälskelse när jag såg första bilderna. Håller med dig till 110%! Som juveler..

N* sa...

Bloomingville- visste inte vad det var förrän jag gick in på deras hemsida- tjusigt! Jag kommer nog bli lika kär i deras saker som i TineK´s! tack för dina goa´kommentar hos mig! =)))
HUGS

Margareta sa...

UNDERBART! säger jag. Kom just in på din fantastiska blogg.För första gången men absolut inte sista.
Hälsningar Margareta

Zassi sa...

Åh vilken UNDERBAR blogg du har!! För att inte tala om shoppen :)

Jösses! Jag får mindervärdeskomplex!!! ...suck...

Kramkram//Z

Design by E sa...

Håller med..såååå vackert,det enkla är oftast det vackraste..kram E