C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 29 september 2008

Julia gillar att stryka!

Missa inte inlägget hos Julias vita drömmar,
som tipsar er om att det är extra kul att stryka
om man har en strykbräda från C´est la vie Home :o)

Ha en skön måndagkväll,
hoppas ni har lika soligt som vi i Stockholm idag.


Kram / Lina


2 kommentarer:

Dubbelörnen sa...

Fick besked om att jag kan hämta min imorgon! Gissa vem som har en hög som bara väntar efter sinnlig njutning ?? ;)

Kram

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Underbar! Blir kanske en sån vad det lider, då jag behöver en hit hem. Min strykbräda just nu är i stugan...
Susanne