C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 22 september 2008

Isigt blått och krispigt vitt...

P Wreford

Lite härliga bilder får representera denna måndag.
Mycket jobb med butiken och fotografering mm.
Apropå fotning, hon som skulle skriva om mig i
Aftonbladet blev sjukskriven direkt efter hon
varit här (hon var höggravid)
så det BLIR ingen artikel i Söndagsbilagan.
Hur kul var det nu då?

3 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Näää, fy vad trist! Det var Nneka då förmodar jag? Tänkte också tanken när hon var här att hoppas hon inte får bebisen innan vårt reportage kommer ut.. Fy vad synd.. kram!

Hem och Lycka sa...

Riktigt synd men bra att ni får bilderna! Lustigt, "vår" journalist var nämligen också gravid! Så jag var lite nervös att hon skulle få bebisen ;-) Hoppas du kan dela med dig av fotona på bloggen. kram!

Classic Style in City sa...

nähä..så synd..
men du visar fina bilder..gillar den första i detta inlägg