C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

söndag 14 september 2008





Idag längtar jag efter rosa.
Fann de här bilderna sparade i min inspirationsmapp.
(Tror jag funnit dem från norska sidor, minns tyvärr ej var.)
Sköna färger....
Här sliter vi med bråte från trädgården och kör fram och tillbaks till tippen. Har städat inne och funderar på olika sätt att plocka fram hösten. Hur gör ni? Tar ni in kvistar eller löv? Jag ska ta in mina sista rosor o njuta av dem.

Och så har vi burit lådor och fixat med butikslagret. Det är inte så fint med alla kartonger men jag har en otrolig koll på grejorna. Nu blir det en stund av arrangerande av foton och lägga upp nya produkter.

Ha en skön söndageftermiddag. Hoppas ni med har sol!
Kram / Lina

1 kommentar:

Tinsie sa...

Awwww these photos are gorgeous!! I wish I could understand Swedish :-(