C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

torsdag 11 september 2008

Foto från Chateau Bagnol, läckert va?

Lite tyst från mig men det beror på att jag jobbar
för fullt med att packa upp varor, registrera
dem och lägga upp dem i butik.

Varor från Bloomingville och Gripsholm har just anlänt. :o)
Ha en skön torsdag!
Hörs igen, kram Lina

2 kommentarer:

Margareta sa...

Låter som julafton. Fast det är klart lite mer jobb att pricka av fakturor och få allt på plats och så få undan alla kartonger och lådor. Men säkert roligt.

Design by E sa...

underbart vackert!! kul med nya saker i butiken..ska kika in..trevlig helg!!

kram E