C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 1 september 2008

Formex...




Här kommer lite foton från en av mina favoriter på mässan. Näe, Tine K Home var inte där, men det gjorde inget. Massa produkter är beställda från hennes kolelktion redan och här ser ni mer exempel på vad som fanns att tokhandla! :o)



Vitt vitt vitt...

Och så lite härligt inför julen som kommer....






Rött och vitt...



Guld och vitt....Vitt, grått och silver....

Massor av kramar till er!

Foton tagna med mboilkamera...

3 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Tack för tjuvtitten, såå mycket fint! kram

Malla sa...

Wow, vilka fantastiska bilder. Vill shoppa, ha höst och fixa hemma.

Annaewa sa...

Hej, allt är så snyggt och fint på en gång, det här är inte nyttigt! Hjärtat går igång! Ha en bra dag!! Kram Annaewa